Στη δημιουργία τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης Δημότη προχωρά ο Δήμος Λαγκαδά, με στόχο την καταγραφή των τηλεφωνικών αιτημάτων που αφορούν σε ζητήματα, προβλήματα και έκτακτες ανάγκες που άπτονται στη δικαιοδοσία του Δήμου, όπως (καθαριότητα, οδοφωτισμός, πράσινο, αδέσποτα κ.α).
Η «Γραμμή Δημότη» που θα ενεργοποιηθεί το προσεχές διάστημα θα απαντά στον αριθμό 2394330270 και θα είναι διαθέσιμη και τις επτά ημέρες της εβδομάδας (Δευτέρα έως Κυριακή) από τις 08.00 το πρωί έως τις 10.00 το βράδυ.
Σκοπός είναι να εξασφαλίζεται με αυτόν τον τρόπο η άμεση ενεργοποίηση των υπηρεσιών του Δήμου για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, όπως ακραία καιρικά φαινόμενα, φυσικές καταστροφές, θέματα δημόσιας υγείας, αλλά και ζητήματα καθημερινότητας (καθαριότητα, οδοφωτισμός, πράσινο).
Η «Γραμμή Δημότη» θα λαμβάνει καθημερινά τα αιτήματα των δημοτών, τα οποία και θα διαβιβάζονται άμεσα προς διευθέτηση στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η πορεία διευθέτησης των αιτημάτων θα παρακολουθείται σε καθημερινή βάση, ενώ οι δημότες θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται οποιαδήποτε στιγμή του ωραρίου λειτουργίας της Γραμμής Δημότη σχετικά με την έκβαση του αιτήματός τους.
«Καθήκον της δημοτικής αρχής είναι να βρίσκεται καθημερινά δίπλα στους δημότες. Ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Δήμος Λαγκαδά αποτελείται από 47 οικισμούς με αποτέλεσμα πολλά από τα αιτήματα των δημοτών να κολλάνε ή ακόμα και να αμελούνται. Η λειτουργία της Γραμμής Δημότη αναμένεται να μας λύσει τα χέρια, αφού τα αιτήματα θα προωθούνται έγκαιρα στα αρμόδιες υπηρεσίες ώστε να διευθετούνται όσο τον δυνατόν γρηγορότερα», δήλωσε ο Δήμαρχος Λαγκαδά κ. Ιωάννης Ταχματζίδης.