Τετάρτη, 10 Ιουνίου, 2026
30 C
Thessaloniki
Αρχική ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ Ξέρεις ότι τα σταφύλια προστατεύουν από το Αλτσχάιμερ;

Ξέρεις ότι τα σταφύλια προστατεύουν από το Αλτσχάιμερ;

Έρευνα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια σχετικά με την πρόληψη του Αλτσχάιμερ φέρνει στο επίκεντρο τα ευεργετικά για την υγεία μας σταφύλια, που λόγω εποχής, είναι έτσι κι αλλιώς στο καλάθι μας.

- Διαφήμιση -

Συγκεκριμένα, η χαμηλή μεταβολική δραστηριότητα σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου θεωρείται πρώιμο στάδιο της νόσου του Αλτσχάιμερ. Η νέα επιστημονική έρευνα, λοιπόν, διαπίστωσε ότι η κατανάλωση σταφυλιών δύο φορές την ημέρα για διάστημα 6 μηνών όχι μόνο προστατεύει αυτές τις περιοχές του εγκεφάλου από πτώση της μεταβολικής δραστηριότητας, αλλά την αυξάνει και σε άλλες περιοχές του εγκεφάλου! Μάλιστα, η αυξημένη μεταβολική δραστηριότητα εντοπίστηκε σε περιοχές που συνδέονται με την προσοχή και την λειτουργική μνήμη, οι οποίες επίσης βελτιώθηκαν, δίνοντας μας κι άλλους καλούς λόγους να τρώμε σταφύλια

Οι Αμερικανοί επιστήμονες διεξήγαγαν την έρευνα σε άτομα με ήπια εξασθένηση μνήμης και όπως διαπίστωσαν μετά από έξι μήνες, όσοι κατανάλωναν συχνά σταφύλια -σε ποσότητα περίπου 2¼ φλιτζανιού-, εμφάνιζαν καλύτερη μεταβολική δραστηριότητα στις περιοχές του εγκεφάλου που επηρεάζονται από τα πρώιμα στάδια του Αλτσχάιμερ, σε σχέση με όσους δεν έτρωγαν σταφύλια.

“Η τακτική κατανάλωση σταφυλιών μπορεί να παρέχει προστασία έναντι της πρώιμης εξασθένισης που σχετίζεται με την νόσο του Αλτσχάιμερ και αυτή η πιλοτική έρευνα, ενισχύει την άποψη ότι τα σταφύλια είναι ωφέλιμα στην νευρολογική και καρδιαγγειακή υγεία” δήλωσε ο επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας, Dr. Daniel H. Silverman, συμπληρώνοντας παράλληλα, ότι χρειάζονται περισσότερες κλινικές μελέτες με μεγαλύτερο αριθμό συμμετεχόντων, ώστε να επαληθευθούν τα δεδομένα της παρούσας έρευνας.

Πηγή: Μάρω Σενετάκη olivemagazine.gr

- Διαφήμιση -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Διαφήμιση -

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ

Η ταινία ο «Καποδίστριας» ανοίγει φέτος τα θερινά σινεμά του δήμου Πυλαίας – Χορτιάτη

Πρεμιέρα με την πολυσυζητημένη ιστορική ταινία ο «Καποδίστριας» κάνουν φέτος τα δημοτικά θερινά σινεμά, “Σινέ Πανόραμα” και “Σινέ Πυλαία”. Ο πρωταγωνιστής της εμβληματικής ταινίας, Αντώνης Μυριαγκός...

Έρχονται δύο νέα χαράτσια στα ακίνητα εκτός από τον ΕΝΦΙΑ

Νέα «χαράτσια» επιβάλλονται στα ακίνητα, αυτή τη φορά υπέρ Δήμων και Περιφερειών, δίνοντας νέα ώθηση στα ενοίκια, καθώς οι κρατήσεις για τους ιδιοκτήτες αυξάνονται...

Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Ποιοι το δικαιούνται

Επίδομα 150 ευρώ θα δουν στους τραπεζικούς λογαριασμούς οι γονείς για κάθε εξαρτώμενο τέκνο μέχρι τις 30 Ιουνίου 2026. Την διαδικασία έχει αναλάβει να «τρέξει»...

ΟΠΕΚΕΠΕ: Δικαιώθηκε ο αγροτοσυνδικαλιστής Κ. Ανεστίδης – Φιάσκο με την υπόθεση του

Σε φιάσκο κατέληξε η υπόθεση της δέσμευσης περιουσιακών στοιχείων του αγροτοσυνδικαλιστή Κώστα Ανεστίδη, λόγω της εμπλοκής του ονόματός του στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ. Κρίθηκε από...

Άνοιξε η πλατφόρμα Α21 για το επίδομα παιδιού

Άνοιξε η πλατφόρμα Α21 για την  διαδικασία υποβολής αιτήσεων  μέσω Taxisnet, για τους δικαιούχους της οικογενειακής ενίσχυσης, καθώς τέθηκε ξανά σε λειτουργία το σύστημα...

Δήλωση του Κώστα Γιουτίκα, για τον Δυτικό Προαστιακό Σιδηρόδρομο

Δήλωση του Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης, Κώστα Γιουτίκα, σχετικά με τη σημερινή ανακοίνωση των Υπουργείων Υποδομών και Μεταφορών και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, για την υλοποίηση...